Меню
Андрій Деркач
Народний депутат
України
Назад до переліку публікацій

НОВІ ФАКТИ МІЖНАРОДНОЇ КОРУПЦІЇ І ЗОВНІШНЬОГО УПРАВЛІННЯ УКРАЇНОЮ

Записи телефонних розмов з голосами, схожими на голоси Петра Порошенко і Джозефа Байдена, що свідчать про факти міжнародної корупції і державну зраду на вищому державному рівні.
  • 19.05.2020
  • Особисті сторінки Андрія Деркача Facebook & Youtube
2020

ЩО БУДЕ ОПРИЛЮДНЕНЕ НА ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЇ:

Сьогодні ми оприлюднимо записи телефонних розмов з голосами, схожими на голоси Петра Порошенко і Джозефа Байдена, що свідчать про факти міжнародної корупції і державну зраду на вищому державному рівні. Надалі впродовж прес-конференції, з юридичної точки зору, у слайдах і текстах прошу розуміти прізвища «Порошенко», «Керрі» і «Байден», як людей, голоси яких дуже схожі на голоси діючих, на той момент часу, вищих посадовців України й США.

ЯК ДО НАС ПОТРАПИЛИ ЦІ ЗАПИСИ:

Ці записи, нам передали журналісти-розслідувачі. За їх словами, запис розмов робив особисто Петро Олексійович, що, на думку журналістів, очевидно без будь-яких експертиз при прослуховуванні.

ЧОМУ ЦІ ЗАПИСИ ПЕРЕДАНІ НАМ:

Ці записи – частина великого корупційного пазлу, який ми разом з колегами-депутатами, експертами, журналістами, збираємо упродовж багатьох місяців. Тому, цілком логічно, що журналісти-розслідувачі звернулися до нас.

 

«1 млрд доларів американських платників податків в обмін на збереження схем «Бурісми» і міжнародної корупції»

Зараз ми опублікуємо аудіозапис розмов, що відбулися в кінці 2015 року й упродовж 2016 року між на той момент Президентом України Петром Порошенко і віце-президентом США Джо Байденом. А також між Порошенко і держсекретарем США Джоном Керрі.

І тут відразу попросимо відійти від екранів прибічників Порошенко; тих багатьох, хто стояв або був обдурений на Майдані, а також тих людей, хто наївно вважає, що Петро Порошенко не міг обговорювати корупційні схеми розміром в мільярд доларів на вищому державному рівні, сидячи у своєму кабінеті.

Але перед тим, як включити запис, коротко розповім, про що піде мова.

Як ми вже повідомляли, в кінці 2019 року в США розгорівся великий міжнародний корупційний скандал.

На чолі великої корупційної схеми стоїть віце-президент США Джо Байден.

Нагадаю, Джо і його син Хантер Байден та їх партнери упродовж багатьох років отримували від газодобувної компанії Миколи Злочевського (був такий міністр часів Януковича) мільйони доларів за політичний «дах».

Син Байдена Хантер входив до складу директорів компанії. Разом з ним гроші в раді директорів «Бурісми» отримував і друг пасинка держсекретаря США Джона Керрі, його помічник Девон Арчер.

Ось на слайді видно цих трьох хлопців.

Чому це важливо?

Тому що в записі розмов якраз показано як Керрі разом з Байденом наполягали на звільненні генпрокурора Шокіна, який розслідував справу «Бурісми» і в результаті вийшов на Байденів.

Прощупати ґрунт відносно можливого звільнення Шокіна мав Джон Керрі, що він і зробив 3 грудня 2015 року.

Давайте послухаємо цю розмову.



Тобто і Штати, і Європа і сам Порошенко задоволені роботою Шокіна. Єдиний, хто хоче його відставки – це велика «схематозна» команда на чолі з Байденом.

На записі розмови з Керрі Порошенко визнає, що до Генеральної прокуратури приставлений Сакварелідзе, який не підпорядковується Шокіну, а звітує посольству США. Це перший приклад того, як ключові державні органи управлялися Байденом у ручному режимі.

Звичайно, Керрі передав Байдену запрошення на зустріч від Петра Олексійовича. Порошенко хотів обговорити особисто з Байденом долю людини, яка впритул підібралася до схем Байденів і «Бурісми».

І вже через декілька днів після розмови з Керрі, Байден летить до Києва, щоб натиснути на Петра Олексійовича відносно Шокіна.

У кишені у Байдена – єдиний, але дуже вагомий аргумент – 1 мільярд кредитних гарантій.

!1 мільярд грошей американських платників податків. Така ціна порятунку Байдена від в’язниці. Саме 1 мільярд став морквиною для Петра Олексійовича, заради якої він злив Шокіна.

Давайте згадаємо, як це було.



А ось як Порошенко підніс Байдену відставку Шокіна. Він поспішав відзвітувати Байдену відразу, як тільки незаконно видавив заяву про відставку генпрокурора Шокіна.



Зверніть увагу на оцінку Петром Олексійовичем роботи Шокіна.

Цитую: «Незважаючи на відсутність будь-яких звинувачень в корупції, а також будь-яких даних про його неправомірні дії, я спеціально попросив його піти у відставку».

Іншими словами: «Шокін, звичайно, хороший, але ярд є ярд».

Порошенко чесно говорить Байдену: я виконав узяті на себе зобов’язання, натякаючи на те, що тепер слово за Байденом.

Навіщо Порошенко був потрібний мільярд? Невже його так турбувала доля України? Відповідь на це отримаємо, коли побачимо куди був спрямований цей мільярд.

Основна стаття – це оборонка. Це підтверджувала тоді й віце-прем’єр України Іванна Клімпуш-Цінцадзе.

Отже, куди ж мав бути спрямований 1 мільярд?

На заробіток на війні.

Це підприємства «Ленкузня», «Богдан», «Укроборонпром». Вони отримували військові держзамовлення й гроші. А прибуток йшов до кишені власників Свинарчуків, Порошенко.

Хто володів Ленкузнею і Богданом? Думаю, ви усі знаєте.

Хто «кришував» спостерігачів Укрооборонпрому – Гладковських-Свинарчуків, і через це провалився на Президентській кампанії? Теж, думаю, зрозуміло.

Отже, Шокіна звільнено. Петро Олексійович ще не зрозумів, що йому доведеться довго ганятися за мільярдом, погоджуючись на нові поступки на шкоду інтересів громадян України.

Це стає зрозумілим із наступної розмови Порошенко і Байдена, де Байден висуває нові умови в обмін на мільярд. Тобто Шокіна прибрали, а щоб отримати мільярд, Петру Олексійовичу треба буде ще попрацювати.

Давайте послухаємо.



Як там сказав Петро Олексійович? «Неймовірно сильна мотивація». Настільки сильна що Петро Олексійович зізнається Байдену, що підняв тарифи для простих українців, своїх співгромадян, УВАГА не на 75% як просив МВФ, а на цілих 100%.



«Вже на 100% підняв тарифи, дайте ярд будь ласка!»

Заради мільярда собі, людина з голосом Порошенко готова роздягнути українців догола і ще й заробити на тарифах.

До речі, тарифи дійсно підвищилися в два рази.

Але тарифи не так цікавлять Байдена. Він не відступає від своєї теми й неоднозначно дає зрозуміти, що Порошенко має злити справи по «Бурісмі», які розслідував Шокін. Зверніть увагу на наступні слова Байдена, який через Порошенко передає завдання Луценко, цитую «працювати над компенсацією шкоди, яку завдав Байдену Шокін».

А, Порошенко навіть зізнається Байдену, що заради Луценко він переламав через коліно Раду й змінив закон за 1 день.

Давайте послухаємо.



Прекрасно. Забігаючи наперед, відзначу, що завдання Байдена було виконано – справи по Бурісмі дійсно були злиті: частина була закрита, а частина передана до НАБУ.

Усі ми добре пам’ятаємо, як НАБУ замість того, щоб розслідувати злочини Байдена зливало його людям в посольстві персональні дані Шокіна і його сім’ї.

Ось цей злив.

Але повернемося до запису розмови. З неї виходить, що Петро Олексійович настільки хоче мільярд, що пропонує Байдену приставити до Луценко і ГПУ «наглядача» від посольства США.

Але щоб електорату не так явно плювати в очі й не показувати, що головний правоохоронний орган країни – Генпрокуратура – управляється під чуйним контролем десанту демократів і Сороса з американського посольства, Петро Олексійович говорить, що краще, щоб цей наглядач мав українське коріння або хоча б прізвище.

До речі, «наглядач» таки з’явився. Його прізвище Вітвицький.

Головне питання: що змусило Байдена, терміново ініціювати відставку Шокіна, в обмін на мільярд грошей американських платників податків? Адже ще влітку 2015 року і Порошенко, і Європа, і Держдепартамент США позитивно оцінювали роботу Генпрокуратури. Що ж сталося за ці пару місяців?

Річ у тому, що восени 2015 року Генпрокуратура отримала докази від фінрозвідки інших країн про великі грошові транші розміром в 3,4 мільйона доларів.

Ці гроші відмивалися через компанію «Бурісма холдинг лімітед», і відправлялися на рахунки компанії «Роземон Сенека Бохаі» в американський банк Морган Стенлі.

Призначення грошових переказів – «за консультаційні послуги». Консультував Бурісму, нагадаю, Байден.

На той момент Генеральна прокуратура вже вела справи «Бурісми». І дозволити Шокіну докопатися до цих документів – для Байдена було подібне до політичного самогубства.

Тому Байден сів в державний літак і попрямував до України вирішувати свої особисті питання.

З цієї миті почалася велика історія, що для Порошенко може перетворитися на статтю Кримінального кодексу «Державна зрада», а для Байдена вилилася у великий корупційний скандал.

Висновки:

Отже, як бачимо із записів голосів, схожих на голоси Порошенко і Байдена, вони вступили в злочинну змову.

Мотив Байдена: не допустити розслідування фактів міжнародної корупції за його участі.

Мотив Порошенко: освоїти мільярд доларів американських громадян через свої підприємства.

Один витратив мільярд доларів громадян США, а другий освоїв ці кошти на своїх підприємствах.

 

«Зовнішнє управління»

Друга тема цих розмов чітко доводить ручне управління Україною в особистих інтересах Байдена руками Порошенко і «соросят».

Як же виглядає зовнішнє управління Україною?

Навесні 2016 року в парламенті назріває політична криза. «Батьківщина», «Самопоміча» і Радикальна партія Ляшка виходять з коаліції – і коаліція перестає існувати.

Яценюк втратив довіру і ось-ось має піти у відставку.

Згідно Конституції, за відсутності коаліції, в Україні мали відбутися перевибори парламенту.

Але Байден особисто втрутився в ситуацію і дав Порошенко вказівки як діяти.

Те, що ми почуємо далі – є прямим фактом зовнішнього управління.

Наступний запис доводить, що зовнішнє управління – це не якась теорія змови, не якісь напівнатяки чи побажання. Ні. Це чіткі вказівки Байдена – кого ставити, а кого знімати, де обійти закон, а де його порушити.

І якщо Байдена не можна судити за державну зраду, то його співрозмовника – цілком.

Давайте послухаємо розмову голосів, схожих на голоси Порошенко і Байдена, що відбулася в лютому 2016 року.



Отже, що ми маємо:

Порошенко визнає, що коаліції немає. Цитую «У нас немає більшості. Коаліція нелегітимна – ні для парламенту, ні для суспільства».

І друге, Порошенко цитую «організував все так, щоб в парламенті не вистачило голосів. Особисто заблокував відставку уряду, тому що я вам пообіцяв. Тільки тому»

Що виходить? Замість того, щоб виконати закон і Конституцію й оголосити про перевибори, Петро Олексійович дотримувався обіцянок особисто Байдену і блокував відставку Кабміну, все більше заводячи країну в зовнішнє управління і політичну кризу.

Ситуація настільки зайшла в глухий кут, що Порошенко і Байден визнають, що коаліції немає і обговорюють можливість купівлі голосів. Давайте послухаємо:



У цій історії цікава роль «Самопомочі». Порошенко скаржиться Байдену на постійні демарші «Самопомочі» і просить через посольство цитую «збільшити тиск на «Самопоміч» заради підтримки Яресько на посаду нового Прем’єра замість Яценюка. Давайте послухаємо:



Як бачимо Порошенко прямо говорить Байдену: «хочете свого Прем’єра Яресько – проведіть бесіду зі своєю ручною фракцією «Самопоміччю».

Як бачимо з розмови, громадянин США Байден управляє половиною парламенту держави України. Ось що таке зовнішнє управління – коли одна людина управляє трьома з п’яти партій в коаліції. Це пряме зовнішнє управління.

До речі, Петро Олексійович скаржився на «Самопоміч» неодноразово.

Ця грантова фракція імені Байдена – була часто неслухняною. Байден обіцяв впливати на грантоїдів в парламенті. Давайте послухаємо як це було.



«Будь ласка, не давайте грошей Самопомочі!» – просить залежний Президент нібито незалежної держави.

До речі, «Самопоміч» зараз багато в чому трансформувалася у фракцію «Голос Сороса». Точніше, вибачте, фракцію «Голос».

Ці розмови чітко розставляють все на свої місця: Україною керував Байден, Порошенко ж керував освоєнням мільярдів.

Тільки що ми почули, як здійснювалося зовнішнє управління через Кабмін і парламент.

А ось як у Байдена керували найбільшими українськими держпідприємствами через їх Наглядові ради. Підкреслюю: компаніями, що належать державі Україна.

У лютому 2016 року Байден і Порошенко обговорюють законопроект про створення Наглядових рад, поданий міністерством економіки на чолі з Абромавичусом.

До речі, вплив Байдена на Порошенко був настільки великий в цьому питанні, що Петро Олексійович порушував закон, в чому відкрито зізнавався Байдену. Давайте послухаємо:



Людина, яка має виступати Гарантом Конституції і законів, особисто їх порушувала.

Обходити чинні норми закону – було звичайною практикою для Петра Олексійовича. Цікаве інше.

Роль Абромавичуса в Наглядових радах. Саме він був ініціатором створення Наглядових рад в держкомпаніях.

Якщо подивитися, хто туди увійшов і скільки заробляє, виявиться, що усі ці фігуранти грошових скандалів, представляють команду так званих «соросят» або інтуристів-заробітчан.

Останнім непокірним форпостом в 2016 залишався Приватбанк і телеканал «1+1». Але оскільки Петро Олексійович хотів його віджати разом з правом на управління телеканалом «1+1», він вирішив продавити цю історіюспільно зБайденом. Але і тут Порошенко не зміг без «схем». Говорить: щоб рейдернути Приват і медійні активи Коломойського, треба спочатку проголосувати бюджет. Тому що, якщо ми зараз почнемо віджимати Приват, представники Коломойського в Раді не дадуть голосів за бюджет.

Пропоную послухати цю розмову.



Виявляється Коломойський – це «заноза в дупі» і біль Байдена й Петра Олексійовича. Заважав їх схемам. Не хотів віддавати їм Приват і «Плюси».

 

ВИСНОВКИ ЩОДО ЗОВНІШНЬОГО УПРАВЛІННЯ

Що ми маємо у результаті, говорячи про зовнішнє управління:

  • Генпрокуратура управляється через приставленого до генпрокурора Сакварелідзе і «наглядачем» від Байдена
  • Три фракції з п’яти в парламенті управляються Байденом
  • Кабмін повністю підконтрольний Байдену.
  • Найбільші держпідприємства – Нафтогаз, Укрзалізниця, Укрпошта, Ощадбанк, Укроборонпром обліпили Наглядові ради, що складаються з «соросят», інтуристів-заробітчан. Їм платять мільйонні зарплати і премії з грошей, що належать громадянам України.

Парламент, Кабмін, Генпрокуратура, НАБУ, держпідприємства – усе це Порошенко проміняв на право освоїти на своїх підприємствах 1 мільярд доларів.

Ось чому ми називаємо це ознаками державної зради.

Ось чому ми називаємо це зовнішнім управлінням.

ТЕПЕР:

Детальніше про те, як прокуратура викривала факти міжнародної корупції, розповість Костянтин Кулик – прокурор, керівник групи прокурорів які повернули Україні 1,5 мільярдів доларів, вкрадених у України Януковичем і його оточенням. Повернув до бюджету країни. Окрім цієї групи, більше ніхто нічого до бюджету країни в таких обсягах або навіть в 10 разів менше не повертав.

Він єдиний прокурор, який виписав підозру Порошенко під час перебування того президентом.

Його, як і багато слідчих Генеральної прокуратури України, незаконно звільнили використавши махінації з так званим тестуванням, тому що вони впритул підійшли до схем міжнародної корупції.

 

(далі пряма мова Костянтина Кулика)

Виступити із зверненням мене примушує крайня необхідність, що виникла із загрозою розслідуванню економічних злочинів режиму Януковича В.Ф. і можливості конфіскувати до бюджету України активи цього злочинного угрупування в розмірі більше 40 млрд доларів США.

Хочу нагадати, що упродовж останніх 4 років групі прокурорів під моїм керівництвом вдалося досягти суттєвих результатів в цьому розслідуванні, оголосити про підозру 98 учасникам угрупування Януковича і конфіскувати до бюджету півтора млрд доларів США.

Загроза розслідуванню існувала увесь час, починаючи з 2014 року, і була пов’язана з прихованою протидією з боку окремих представників Посольства США в Україні. Йдеться про бувшого Посла Марі Йованович, тимчасово повіреного у справах США в Україні Джорджа Кента і спеціального представника ФБР у Східній Європі Керен Грінуей, яка керувала діями слідчих ФБР, що були відряджені до Посольства США в Україні. Грінуей – це класичний приклад так званого «брудного копа» в рядах ФБР.

Вказані особи поставили виконання політичних замовлень представників Демократичній партії США понад інтереси Правосуддя.

Одним з основних завдань вказаної групи іноземних діячів було блокування повернення Україні вкрадених при режимі Януковича грошей у розмірі її річного бюджету, що поставило нашу Державу в дуже скрутне становище.

Вищезгадані особи навмисно організували формат міжнародних взаємовідносин з усіма правоохоронними органами через підконтрольний їм механізм Посольства США в Україні, отримавши у такий спосіб повний контроль над інформацією про хід усіх резонансних розслідувань в економічній сфері.

При цьому, незважаючи на постійні офіційні запевнення в готовності надати Україні допомогу в поверненні вказаних грошей, Йованович, Кент і Грінуей фактично блокували проведення необхідних розслідувань, уникаючи організації належного виконання наших запитів про надання правової допомоги щодо кримінальних проваджень економічної спрямованості і створення необхідної міжнародної слідчої групи.

Із самого початку, після революції Гідності, Керен Грінуей і слідчі ФБР мали доступ абсолютно до всієї інформації Державного фінансового моніторингу України, а також до інформації про хід розслідування кримінальних проваджень відносно оточення Януковича. При цьому сам Янукович і особи з його оточення, такі, як екс-перший віце-прем’єр-міністр України Арбузов, Курченко і так далі, є особами, відносно яких Сполученими Штатами Америки ще у березні 2014 були застосовані персональні санкції.

Тобто, компетентні органи США з початку 2014 року, використовуючи потужності своїх правоохоронних органів, мали легко знайти і конфіскувати активи як самого Януковича, так і міністрів його Уряди, які платили йому частку від власного незаконного бізнесу.

Хочу підкреслити факт знаходження вказаних осіб під санкціями США, тому що це з незрозумілих причин замовчується американськими ЗМІ.

Я вважаю, що у світі політичних скандалів останніх років вже всім зрозуміло, чим фактично займалося Посольство США в Україні з залученням певних представників ФБР і Національного бюро розслідувань. Результатом вказаних політичних інтриг став вихід у відставку Керен Грінуей і дострокове зняття з посади посла Марі Йованович.

Після своєї відставки Грінуей та інші екс-слідчі ФБР в лютому 2019 взяли участь у слуханнях Гельсінської комісії США, в ході якої повідомили суспільству про те, що впродовж 5 років вони не змогли повернути Україну ані долара. Дослівно Грінуей сказала: «Моє серце крається, тому що багато людей працювали дуже і дуже важко, щоб це зробити».

Це є відвертою цинічною брехнею і зрозуміло будь-кому, хто розуміє потужність правоохоронних органів США і як вони вміють працювати відносно фігурантів, які знаходяться під санкціями.

При цьому, після конфіскації нами півтора мільярдів доларів США до бюджету України підконтрольне Посольству США в Україні Національне антикорупційне бюро почало ряд проваджень за заявами про нібито викрадення цих коштів на шляху з Ощадбанку до Державного Казначейства, а насправді отримуючи і передаючи адвокатам з оточення Арбузова офіційну інформацію з Ощадбанку і українських судів, необхідну останнім для спроби повернути ці кошти.

З вищезгаданими викликами і перешкодами, що постійно мали місце упродовж розслідування економічних злочинів режиму Януковича група прокурорів справлялася, але в 2018 році на шляху нашому розслідуванню стали сили, з якими вітчизняне слідство виявилося неспроможним впоратися своїми силами.

Це особливо стало відчуватися, коли прокурори вийшли на конфіскацію активів відомого холдингу «Burisma Holding Limited», що контролюється Миколою Злочевським, який в період 2010-2013 років за сприяння Януковича В.Ф. обіймав посади Міністра охорони навколишнього природного середовища України і Міністра екології та природних ресурсів України.

Стратегія слідства зводилася до швидкого доведення фактів участі вказаного холдингу в легалізації (відмиванні) незаконних коштів, арешту його активів і передачі Агентству з розшуку та менеджменту активів рішення суду про їх конфіскацію.

Інший, швидший механізм доведення незаконності діяльності холдингу знаходився у розпорядженні НАБУ і був пов’язаний із розслідуванням фактів незаконної видачі Злочевським спеціальних дозволів на користування надрами підконтрольним йому компаніям, що входять до холдингу «Burisma Holding Limited», в якому він є бенефіціарним власником.

Проте, після проведених нарад стало зрозуміло, що НАБУ навмисно не розслідує це провадження, оскільки довести незаконність видачі вказаних дозволів міг навіть слідчий рівня територіального відділення поліції впродовж 2-3 місяців.

В ході розслідування діяльності Арбузова, Курченко і Злочевського слідством були отримані доказі того, що участь в певних епізодах злочинної діяльності брали особи з оточення Порошенко П.О., зокрема Валерія Гонтарєва та інші.

Після втечі угрупування Януковича до Російської Федерації, вказані особи із використанням отриманих після Майдану посад, в координації з екс-президентом України Порошенко П.О., екс-віце Президентом Сполучених Штатів Америки Байденом Д.Р., екс-тимчасово повіреним в справах США в Україні Джорджем Кентом і спецпредставником ФБР в Східній Європі Керен Грінуей, здійснювали дії, спрямовані на перерозподіл активів угрупування Януковича і на протидію розслідуванню.

Зокрема, це стосується епізодів, пов’язаних з легалізацією коштів шляхом купівлі-продажу медіахолдингу «УМХ-груп», облігацій зовнішнього державного боргу України, і тому подібне.

Окрім цього, слідством були отримані докази перерахування в період з листопада 2014 по жовтень 2015 відмитих через рахунки холдингу «Burisma Holding Limited» коштів злочинного угрупування в сумі 3 млн 400 тис. доларів США на рахунок компанії «ROSEMONT SENECA BOHAI LLC» в «MORGAN STANLEY SMITH BARNEY LLC UNITED STATES»/«CITIBANK, NY». Вказані кошти мали призначення платежу «за консультаційні послуги», але за свідченнями свідків були оплатою сім’ї екс-віце Президента США Джо Байдена за лобіювання інтересів холдингу «Burisma Holding Limited» і Миколи Злочевського.

У 2018 році остаточно стало зрозуміло, що Джо Байден, Марі Йованович, Джордж Кент і Керен Грінуей роблять все, щоб заблокувати розслідування відносно Миколи Злочевського й інших осіб режиму Януковича і роблять це в координації з особами з оточення Петра Порошенко.

Тому Генеральною прокуратурою України були вжиті певні заходи для налагодження прямих контактів з Міністерством юстиції США з метою створення міжнародної слідчої групи для розслідування діяльності міжнародного корупційного угрупування, в яке входили як представники керівництва України часів Януковича і Порошенко, так і представники Демократичної партії США.

Без розслідування діяльності цього угрупування немає жодного шансу продовжити конфіскацію активів розміром 40 млрд доларів США, яка планувалася в 2019 році.

Але посол Марі Йованович вживала заходів для відвертання зусиль Генеральної прокуратури України, блокувала розгляд питань про видачу віз і тому подібне.

В результаті півторарічної роботи Генеральному прокуророві Луценко вдалося зв’язатися з адвокатом Руді Джуліані, який підтримав ідею створення міжнародної слідчої групи.

Але далі, з метою завадити проведенню розслідування і можливому викриттю міжнародної корупції, фактів розкрадання коштів американських платників податків, отриманню хабарів за політичний лобізм, представники Демократичної партії США у вересні 2019 розпочали процедуру імпічменту з безпідставною метою довести нібито вплив Трампа на Президента України з метою почати розслідування проти Джона Байдена і представників Демократичної партії США.

Про безглуздя цього свідчить той факт, що ще 28 березня 2019 мною було оголошено про підозру Злочевському, якому окрім іншого інкримінувалося здійснення легалізації вищезгаданих 3,5 млн доларів США через рахунки компанії «Burisma Holding Limited» на рахунок компанії «ROSEMONT SENECA BOHAI LLC» в інтересах сім’ї Джо Байдена. Тобто у вересні 2019 не мало ніякого сенсу спробувати видати розмову між двома президентами за обговорення можливості почати слідство за фактом, який вже відбувся майже півроку тому.

Після несподіваної перемоги на виборах Президента України Володимира Зеленського здається були усунені перешкоди в розслідуванні. Але 29 серпня 2019 на посаду Генерального прокурора був призначений Рябошапка, який в координації з Посольством США в Україні і представниками Демократичної партії США продовжив протидію розслідуванню і практично його поховав.

Зокрема, для зупинки ряду резонансних проваджень, Рябошапкою в координації з Посольством США в Україні вжиті заходи для незаконного звільнення з органів прокуратури прокурорів групи, які успішно займалися розслідуванням економічних злочинів режиму Януковича, у тому числі Миколи Злочевського і компанії «Burisma Holding Limited». Хочу звернути увагу на те, що кожен із вказаних прокурорів є високим професіоналом своєї справи і в змозі самостійно організувати і вести процеси в складних кримінальних провадженнях.

Усіх прокурорів групи було незаконно звільнено поспішно, всупереч вимогам законодавства України, блокуючи розслідування відносно вищезгаданих осіб, що втратили політичний або дипломатичний імунітет.

Також Рябошапкою було зупинено виконання міжнародних доручень про правову допомогу й інші важливі заплановані слідчі й процесуальні дії. У тому числі ним було заблоковано отримання судового рішення про розкриття банківської таємниці про рух коштів на рахунках компанії «ROSEMONT SENECA BOHAI LLC», допит екс-посла Марі Йованович і так далі.

27 лютого 2020, за тиждень до звільнення з посади Генерального прокурора, вже усвідомлюючи невідворотність втрати повноважень, Рябошапка своїм рішенням передав кримінальні провадження відносно Миколи Злочевського і холдингу «Burisma Holding Limited» в НАБУ, де як я повідомляв раніше, мертвим вантажем 4 роки лежить справа за фактом видачі Злочевським в інтересах підконтрольного йому холдингу «Burisma Holding Limited» спеціальних дозволів на користування надрами.

Зрозуміло, за жодною економічною справою, де проходять Джозеф Байден, Микола Злочевський і холдинг «Burisma Holding Limited», Національним антикорупційним бюро України не здійснено ні одної слідчої дії.

Результатом вказаних злочинних дій Рябошапки стала повна зупинка розслідування щодо усіх економічних злочинів режиму Януковича, зупинка запланованої в 2019 році конфіскації до бюджету України грошових коштів в сумі 6 млрд доларів США, підривання авторитету правоохоронних органів України, і тому подібне.

За цим фактом підготовлено повідомлення про здійснення Рябошапкою злочинів, передбачених ч.2 ст.343, ч.2 ст.364, ч.3 ст.365 і ч.3 ст.387 КК України, як такі, що вчинені за попередньою змовою групою осіб.Йдеться про втручання в діяльність працівника правоохоронного органу, зловживання владою або службовим положенням, перевищення влади або службових повноважень працівником правоохоронного органу і розголошування даних досудового слідства або дізнання.

Я сподіваюся, що буде організовано контроль за ходом цього розслідування з боку народних депутатів України.

Також, з урахуваннямстатусуфігурантів розслідування і наявності у них кругового політичного поручительства, вважаю необхідним ініціювати питання про створення Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України для розслідування протидії розслідуванню економічних кримінальних справ режиму Януковича В.Ф. і інших повідомлених мною обставин.

 

ВИСНОВКИ ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЇ

Шановні колеги, громадяни України.

Наразі миобрали тільки ті історії із записів голосів, схожих на голоси Порошенко і Байдена, на які звернули увагу журналісти-розслідувачі і те, що є, на їх думку, прямим порушенням законодавства і державною зрадою.

Мипередали усі наявні на сьогодні в нашому розпорядженні багатогодинні записи разом із заявою про держзраду, а також факти міжнародної корупції до Офісу Генпрокурора,заява в порядку ст.214 КПК України, для реєстрації кримінального провадження.

Також хочу заявити, що особисто спікер Дмитро Разумков блокує створення слідчої комісії Верховної Ради України, яку зареєстрували ми з Олександром Дубінським і ще 12 депутатами з різних фракцій, що є порушенням прямої норми Закону про регламент. Створена комісія, могла б досить ефективно розслідувати факти міжнародної корупції.

  • Якщо, після цієї прес-конференції Дмитро Разумков не внесе до зали голосування за комісію, ми подамо на нього до суду.
  • Дмитро Разумков нестиме персональну відповідальність.
  • Хочу також заявити, що усі матеріали я відправив до державних органів США для використання й ухвалення рішення у рамках їх компетенції.
  • Ми розуміємо, що власники олігархічних або підконтрольних зовнішньому управлінню ЗМІ блокують діяльність чесних журналістів-розслідувачів, блокують інформацію про міжнародну корупцію. Тому журналісти і звертаються до мене.
  • Ми й надалі завжди знайдемо можливість забезпечити конституційне право громадян на отримання інформації, намагатимемося забезпечити ефективну і безпечну роботу журналістів.
  • Зовнішнє управління нашою державою Україною необхідно зупинити.